keskiviikko 20. toukokuuta 2020

Amistyle 20.5

Meidän tehtävänämme oli tänään pohtia omia tunnelmia ja ammatillista kasvua tämän kouluvuoden osalta.

Koen, että ammatilliset opinnot ovat menneet omalta osaltani ihan hyvin. On vielä paljon parannettavaa ja harjoiteltavaa, mutta minusta minulla on pääosin mennyt hyvin ja koen, että olen valinnut oikean alan. Hiusten leikkaaminen sujuu oikein hyvin, mutta tarvitsen rohkeutta lisää. Värjäyspalvelut ovat olleet suosikkini, mutta minun kannattaisi silti kerrata näitä asioita vielä kotona, jotta minusta tulisi mahdollisimman hyvä. 

Hiusala - Kainuun ammattiopisto

Työmarkkinoilla tehtiin ”päänavaus”: Hiusala sopi 2 500 kampaajan ...Olen oppinut tämän kouluvuoden aikana paljon. Minulla on silti vielä paljon harjoiteltavaa ja opittavaa. Tiedän nyt paljon enemmän tulevaisuuden suunnitelmistani kuin syksyllä. Olen miettinyt tarkemmin, mitä aion tehdä valmistumisen jälkeen jne. Tämän vuoden aikana, minusta on tullut hieman rohkeampi. Ja amistylessä työskentely on varmasti osasyynä siihen. Olen alkanut myös huomaamattani antamaan ystävilleni ja perheelleni hiusvinkkejä. Ja nykyään minulta kysytään jopa neuvoja hiustenlaittoon liittyen, mikä on tietty hyvä asia. Olen alkanut käyttämään eri hiustuotteita kuten seerumeja, muotovaahtoa, suihkeita ja muita sellaisia. Olen myös suositellut niitä ystävilleni.  
Kehitän ammatillista osaamistani koulun opintojen lisäksi laittamalla läheisteni hiuksia tai esim. katsomalla eri videoita ja testaamalla niitä itse. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti